Contact met ThuiszorgInHolland

Contact met ThuiszorgInHolland

Het hoofdkantoor van ThuiszorgInHolland staat in Haarlem. Onze kantoormedewerkers beantwoorden van 08.30 tot 17.00 uur graag al uw vragen.

Dit kan per e-mail: info@thuiszorginholland.nl

Of telefonisch: 088 – 99 11 300 (lokaal tarief)

 

Ook kunt u het contactformulier onderaan deze pagina invullen. Natuurlijk bent u ook op kantoor welkom. Als u vooraf een afspraak maakt met onze zorgmanager Liesbeth Mulch, dan staat zij u graag te woord.

Ons adres:
ThuiszorgInHolland
Laan van Berlijn 329
2034 SM Haarlem

Veelgestelde vragen

Solliciteren

Kan ik werken bij ThuiszorgInHolland? En waar?
Klik op de knop hieronder voor een overzicht van alle vacatures. 


Wat voor zorg biedt ThuiszorgInHolland?
Wij bieden alleen thuiszorg, te verdelen in:
– Hulp bij het huishouden
– Individuele Begeleiding

Hoe vraag ik thuiszorg aan?
– Hulp bij het huishouden vraagt u aan bij uw gemeente.
– U kunt ook aan ThuiszorgInHolland vragen om u te helpen.
Bel 088 – 99 11 300.

Wat kost de thuiszorg?
De thuiszorg vanuit de Wmo wordt betaald door de overheid. U betaalt dus niets aan ThuiszorgInHolland. Wel betaalt u voor Wmo ondersteuning via het CAK een eigen bijdrage (abonnementstarief).
Meer informatie hierover kunt u bij uw gemeente of het CAK opvragen.
Het telefoonnummer van het CAK is 0800 1925 (gratis).
 

Organisatie

Hoe is jullie organisatie opgebouwd?
Wij zijn enkel ThuiszorgInHolland BV (Wmo hulp bij het huishouden).

Waar staan jullie kantoren?
Ons enige kantoor is gevestigd in Haarlem.
Laan van Berlijn 329, 2034 SM. T: 088 – 99 11 300.

Heeft u nog andere vragen?
Neemt u dan telefonisch contact op of gebruik het contactformulier. Wij reageren zo snel mogelijk.

 

Heeft u een klacht ?

Hebt u onverhoopt een klacht over onze dienstverlening; de manier waarop er contact met u werd gemaakt;
de manier waarop u werd benaderd; de wijze van communicatie of over andere zaken,
dan kunt u die via het volgende mail aan ons kenbaar maken: klachten@thuiszorginholland.nl

Op de volgende pagina kunt u ons klachtenreglement vinden klachtenprocedure.
Wij nemen uw klacht te allen tijde zeer serieus en streven ernaar om uw klacht op te lossen
en om dergelijke klachten in de toekomst te voorkomen.