Cliënten

Gezondheidszorg met de hoogste kwaliteit
De juiste zorg, op het juiste moment, door de meest geschikte medewerker bij u thuis. Gezondheidszorg draait om mensen, om u en de werkster. Wij horen graag van onze cliënten wat hun meningen zijn over onze diensten en medewerkers. Zo komen wij samen tot een nog betere dienstverlening.

Zorgverlening niet naar wens?
Bent u niet tevreden over de zorgverlening? Bespreek het met uw hulp, of neem contact op met ons kantoor en vraag naar de zorgmanager. Voor de behandeling van klachten hebben wij een klachtenprocedure; u kunt daarvoor terecht bij onze klachtencoördinator.
Wij zijn ook aangesloten bij een externe klachtencommissie. Met een klacht over hulp bij de huishouding of begeleiding kunt u ook naar het WMO loket in uw gemeente.

Een zorgverlener waar u tevreden mee bent
Wij willen zorg bieden waar u blij van wordt en vinden het daarom erg belangrijk dat onze hulp u goed bevalt. Daarom houden wij ons aan de volgende richtlijnen:

• Uw zorgverlener is altijd vriendelijk
• Uw telefonische vragen worden direct beantwoord
• Dezelfde gezichten bij u thuis, dat is wel zo vertrouwd
• Afspraak is afspraak
• Wij zijn eerlijk en betrouwbaar

Lopen de zaken niet goed? Dan kunnen wij samen snel een oplossing vinden.

Cliëntenraad
De cliëntenraad van ThuiszorgInHolland behartigt de belangen van onze cliënten. Zij spreekt regelmatig met onze directie. De cliëntenraad is te bereiken via ons hoofdkantoor.

Privacyregelement
Voor de bescherming en respectering van uw persoonlijke levenssfeer, uw gegevens en uw eigendommen hebben wij regels vastgelegd. Al onze medewerkers houden zich daar aan. Omgekeerd rekenen wij er ook op dat u onze medewerkers respectvol bejegent.

Cliënttevredenheid
Hier komen resultaten van hoe tevreden cliënten zijn.